B6 și b12 pentru a pierde în greutate

Vierge sous serment (fr)

Vitamina B12

Alimente cu vitamina B12 Vitaminele sunt esențiale pentru creșterea și dezvoltarea normală și pentru multe reacții chimice din corpul dumneavoastră.

Vitaminele B6 și B12 sunt solubile în apă, ceea ce înseamnă că nu pot fi produse sau depozitate în corpul dvs.

garcia mințile criminale pierdere în greutate

Vitamina B6, cunoscută și sub numele de piridoxină, se găsește în surse vegetale și animale, în timp ce vitamina B12 se găsește în principal în produsele de origine animală.

Vitamina B6 Vitamina B6 joacă un rol cheie în formarea hemoglobinei, molecula purtătoare de oxigen din celulele roșii din sânge. Ajută la producerea de anticorpi care combate infecțiile, hormonul insulină, aminoacizii și substanțele chimice care transmit mesaje între celulele nervoase.

Complex de vitamina B și slăbire

De asemenea, vă ajută corpul să mențină nivelurile normale de glucoză din sânge. Vitamina B6 este importantă pentru întreținerea organelor limfoide care produc celule albe din sânge în corpul dumneavoastră. Doza zilnică recomandată a acestei vitamine este de 1,3 miligrame pentru adulții cu vârsta cuprinsă între 19 și 50 de ani.

pierderea în greutate teme de partid

Aportul scăzut de vitamina B6 poate duce la slăbiciune, greață, buze crăpate, diaree, pierderea poftei de mâncare și depresie. Alimente cu vitamina B6 Carnea de vită, păsările de b6 și b12 pentru a pierde în greutate și peștele sunt unele dintre cele mai bune surse animale de vitamina B6. Multe fructe și legume - inclusiv banane, spanac, avocado și cartofi - sunt surse bune ale acestei vitamine.

B6 suplimentar pierderea în greutate. Deficiența este cauzată de alimentația necorespunzătoare, fumatul și consumul de alcool. Diana scadere in greutate Pierde toată grăsimea din spate într-o săptămână Dhc slăbire Vitamina B6: piridoxina - Sucuri Cel mai bun supliment pentru pierderea de grăsime din burtă Compatibilitate cu magneziu și calciu Magneziul favorizează o mai bună absorbție a calciului. Și dacă există o lipsă de magneziu în organism, atunci administrarea suplimentelor de calciu nu va fi benefică. Interacțiunea lor are loc imediat după ingestie - în stomac.

Multe cereale pentru micul dejun conțin vitamina B6 adăugată pentru a contribui la creșterea consumului zilnic. Vitamina B12 Vitamina B12, cunoscută și sub numele de cobalamină, este necesară pentru producerea de ADN, hormoni și celule roșii din sânge care transportă oxigenul în jurul corpului.

Despre importanța vitaminei B12 în organism

Este necesar pentru buna funcționare a sistemului nervos și procesarea grăsimilor și a carbohidraților. Această vitamină este deosebit de importantă pentru bebeluși, copii mici și adolescenți.

cum să pierzi grăsimea în jurul buricului tău

Institutele Naționale de Sănătate recomandă o doză zilnică de 2,4 micrograme pentru persoanele de 14 ani și peste. Aportul scăzut de vitamina B12 poate duce la anemie megaloblastică, demență, slăbiciune, leziuni ale nervilor și pierderea poftei de mâncare.

Următorul articol Buzzle descrie beneficiile și riscurile asociate cu utilizarea injecțiilor cu complex B pentru pierderea în greutate. O dietă nesănătoasă și un stil de viață fără griji duc adesea la obezitate.

Alimente cu vitamina B12 Ficatul de vită gătit se numără printre cele mai bogate surse de vitamina B O felie de 2,4 uncii conține aproximativ 48 micrograme de vitamina B12, la sută din aportul zilnic recomandat, notează SkipThePie.

Fructele de mare, inclusiv păstrăvul, eglefinul și tonul, oferă o bună sursă a acestei vitamine. Scoicile aburite sunt o sursă deosebit de bogată de vitamina B12, oferind 1.

Ouăle, puiul, laptele, brânza și iaurtul conțin cantități rezonabile de vitamina B La fel ca vitamina B6, vitamina B12 se găsește și în cerealele îmbogățite pentru micul dejun.

discuții