Cel mai bun moment al zilei pentru arderea grăsimilor, CEL MAI BUN MOMENT AL ZILEI PENTRU A ARDE CALORII - Doctor Info Ro

Cel mai bun moment pentru antrenament: specificități și recomandări profesionale - Societate -

Raspunsul este: oricand! Cel mai important lucru este insa sa le faci pana la urma.

Când este mai bine să joci sport pentru a slăbi și pompează mușchii: dimineața sau seara?

Exercitiile cardio, precum mersul pe jos, alergatul, mersul pe bicicleta efectuate pentru cel putin 30 de minute, te vor ajuta sa arzi caloriile oricand le executi. Dar daca vrei sa ai beneficiu maxim din toata activitatea fizica pe care o depui, ar trebui sa te trezesti dimineata cat mai devreme si sa-ti faci exercitiile cardio inainte de a lua micul dejun, chiar daca de obicei nu te trezesti asa de dimineata.

Exercitiile aerobice facute pe stomacul gol au trei avantaje majore : Dimineata devreme inainte de a manca, nivelul glicogenului din muschi si ficat este scazut.

Daca mananci cina la ora 7 seara si micul dejun la ora 7 dimineata, sunt 12 ore in care nu consumi mancare. In timpul acestor 12 ore, nivelul de glicogen scade treptat pentru a furniza cantitatea de glucoza necesara pentru desfasurarea in bune conditii a anumitor functii ale organismului, chiar si cand acesta este in repaus. Asa ca te vei trezi dimineata cu rezervele de glicogen epuizate si cu un nivel scazut de glucoza in sange - moment optim de altfel pentru a arde grasimile.

Deci cum merg mai exact lucrurile? Este foarte simplu, in principiu.

Când este cel mai bun moment să te antrenezi ca să slăbești?

Glicogenul este principala si preferata sursa de energie a organismului tau. Cand principalul combustibil este insa in cantitate scazutaorganismul tau este fortat sa apeleze la o alta sursa de energie de rezerva care nu este alta decat grasimea din organism.

cel mai bun moment al zilei pentru arderea grăsimilor clen vs arzător de grăsime otc

Daca efectuatul exercitiilor cardio de dimineata nu este o optiune pentru tineo alta posibilitate ar fi imediat dupa antrenamentul cu greutati. Ridicatul greutatilor este o activitate anaerobica prin natura ei si prin urmare se consuma rezervele de glicogen din muschi. De aceea o sesiune cardio dupa ridicatul greutatilor are acelasi efect ca si efectuarea exercitiilor cardio pe stomacul gol.

Al doilea beneficiu pe care il ai din efectuarea exercitiilor cardio dimineata este ceea ce se numeste efectul " dupa ardere".

cel mai bun moment al zilei pentru arderea grăsimilor de ce pierzi greutatea pe paleo

Cand faci o sedinta cardio dimineatanu vei arde grasime numai in timpul efectuarii exercitiilor, dar vei continua sa arzi grasimi cu o rata destul de accelerata si dupa antrenament. De ce?

Cel mai bun moment pentru arderea grasimilor

Deoarece o sesiune intensa de exercitii cardio poate sa-ti mentina metabolismul accelerat timp indelungat dupa ce activitatea este terminata. Daca faci exercitii cardio noapteavei arde si atunci calorii. Dar in cazul exercitiilor cardio efectuate noaptea nu se verifica efectul " dupa ardere", pentru ca metabolismul incetineste cand mergi la culcare.

cel mai bun moment al zilei pentru arderea grăsimilor slimarea rapidă a originelor

Cand dormi, rata metabolica este mai lenta decat in alta perioada a zilei. Al treilea beneficiu al antrenamentelor de dimineata este sentimentul de implinire pe care il vei avea de-a lungul zilei dupa un antrenament inviorator. Exercitiile pot deveni o experienta placuta ,chiar daca este o adevarata provocare pentru tine sa te trezesti dimineata asa devreme si sa depui putin efort sa le executi.

cel mai bun moment al zilei pentru arderea grăsimilor pierderea în greutate modafinil

Vei spune ca este dificil sa te trezesti dimineata asa devreme si sa te motivezi sa lucrezi. Dar priveste in trecut cand poate ai avut o sarcina dificila de dus la capat si ai reusit sa te descurci.

Nu te-ai simtit minunat dupa aceea? Daca duci la bun sfarsit orice sarcina, in special una de ordin fizic, iti da un impuls pozitiv. Psihologic, exercitiul fizic elibereaza endorfine substante secretate de catre tesutul nervos si hipofiza a caror actiune este analoaga cu cea a morfinei in organismul tau, care sunt pe departe mai puternice decat morfina.

Endorfinele reduc stresul, iti imbunatatesc starea de dispozitie, circulatia sangelui si indeparteaza durerea. Daca te trezesti dimineata si iti duci la bun sfarsit sarcina efectuarii exercitiilor, vei avea un sentiment de implinire, iar toata ziua vei fi mai fericit si mai putin stresat stiind ca partea dificila a zilei este in spatele tau.

Cel mai bun moment pentru a mânca pentru a arde grăsime

Deci, mai poti sa afirmi acum ca nu esti o persoana care s-ar putea trezi de dimineata? Sigur ca este o adevarata provocare, dar stii ce? Dupa cateva saptamani te vei obisnui cu acest program si chiar o sa-ti placa. Fa o promisiune cu tine insusi sa faci acest lucru pentru 21 de zile.

Dupa ce vor trece cele 21 de zile, te vei simti mai bine si iti vei face din atrenamentul de dimineata un obicei, la fel ca si spalatul pe dinti sau dusul de dimineata.

CEL MAI BUN MOMENT AL ZILEI PENTRU A ARDE CALORII

Odata ce vei descoperi placerea in ceea ce faci, vei cel mai bun moment al zilei pentru arderea grăsimilor dependent de acest lucru. Inainte sa-ti dai seamaexercitiile cardio vor deveni un nou obicei, metabolismul tau se va accelera si te vei simti fantastic toata ziua.

Majoritatea grasimii se afla stocata sub piele, sub forma de grasime subcutanata. Aceasta este formata din celule grase, iar organismul uman are aproximativ milioane de celule grase distribuite in intreg corpul. De asemenea, grasimea poate fi stocata si in alte zone ale organismului, dar acest lucru depinde de sexul persoanei.

Pentru majoritatea femeilor, o mare parte din grasime este stocata in zona sanilor, a taliei, coapselor si feselor. Barbatii au cel mai mare procentaj de grasime stocat in zona pieptului, abdomenului si in regiunea feselor.

Exista de asemenea tesut gras in jurul rinichilor, ficatului si chiar in interiorul muschilor. De fapt, pe masura ce inaintam in varsta grasimea din muschi incepe sa creascaiar cum să pierdeți greutatea pe pecs nivelul activitatii fizice scade este posibil ca muschiul sa se micsoreze si sa fie inlocuit de tesut gras.

Rezultatul este ca pierdem din forta, dar creste volumul muschiului deoarece grasimea este mai putin densa decat muschiul si ocupa mai mult spatiu. Singurul scop al celulelor grase este sa stocheze moleculele de grasime. Acestea sunt formate prin concentrarea acizilor grasi in torentul sangiun, ca de exemplu dupa o masa bogata. O crestere in concentratie a enzimei numita lipaza localizata in tesutul sanguin determina convertirea acizilor grasi in trigliceride pentru stocare.

De fapt, pe masura ce castigam in greutate celulele grase nu se cel mai bun moment al zilei pentru arderea grăsimilor, ci mai degraba stocheaza mai multe molecule grase si astfel cresc in dimensiuni. Cand organismul foloseste grasimea stocata pentru eliberarea de energie, sparge continutul celulelor grase prin intermediul enzimelor pentru a elibera glicerolul si acizii grasi in sange.

Cand acizii grasi ajung la tesutul muscularei sunt transportati de-a lungul membranelor si in interiorul celulelor musculare, iar acestia intra in mitocondria celulei. Acestea extrag energia si carbohidratii din grasime pentru a produce forma de energie utilizata de celule- ATP adenozintrifosfat. Voteaza articolul Articolul este votat ca foarte bine.

Acest articol a fost vizualizat de ori. Cum scapi de dependenta de zahar? Sigur, el nu conduce la aceleasi dependente ca aceste dorguri de cel mai bun moment al zilei pentru arderea grăsimilor risc, insa cu totii avem perioade cand ne confruntam cu pofte coplesitoare de zahar si, efectiv, consumam orice contine zahar pentru a ne potoli aceasta pofta de dulce.

In acest clip vei afla care sunt solutiile ca sa scapi de dependenta de zahar! Ce tip de sport te ajuta sa slabesti? Aceasta te va ajuta sa mentii un ritm bun al pierderii kilogramelor de grasime, in special cea viscerala, iti va permite o restrictie calorica mai relaxata si va veni cu o multime de beneficii aditionale privind starea de sanatate.

Problemele digestive la sportivi 1 Iunie Problemele gastro-intestinale sunt foarte frecvente în rândul sportivilor, mai ales în cazul celor de anduranță.

cel mai bun moment al zilei pentru arderea grăsimilor mai ușor de pierdut în greutate în altitudini mai mari

In acest clip am analizat cauzele acestor probleme digestive si am propus o serie de solutii. Adauga un comentariu Acest articol are 1 comentarii. Adauga un comentariu.

discuții