Câte burpee pentru pierderea de grăsimi

câte burpee pentru pierderea de grăsimi

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Burpee este un antrenament pe tot corpul care promovează sănătatea cardiovasculară.

Fă-ți timp pentru ceai

Vă oferă o forță extraordinară. Ca începător, puteți începe cu burpeele normale, crescând intensitatea și variațiile pe măsură ce vă familiarizați cu fundamentele. În acest articol, vom discuta despre beneficii, variații, modificări ale burpeelor. Avantajele antrenamentului Burpee Următoarele sunt avantajele antrenamentului burpee: Îți îmbunătățește abilitatea fizică.

Construiește forță. Îmbunătățește funcționarea fizică și socială și întărește capacitatea generală a corpului 1. Acest antrenament de intensitate ridicată ajută la adăugarea unei forțe imense volumului muscular, picioarelor și restului corpului 2.

Burpeele sunt eficiente în îmbunătățirea posturii, a forței și a compoziției corpului. De asemenea, vă ajută să vă strângeți nucleul 3.

câte burpee pentru pierderea de grăsimi

Mulți experți în fitness afirmă că burpeele sunt un antrenament de consolidare a forței sau un antrenament cu sarcină mare, care lucrează spre dezvoltarea forței musculare 4.

Prin exerciții musculare la nivel inferior și superior, acesta îmbunătățește capacitatea inimii și a plămânilor 5. Burpee este o formă de antrenament burner de grăsime farmacias chile care necesită absența oxigenului liber cu severitate și potențial ridicat.

În general, se efectuează într-un interval de timp scurt și necesită multă energie fără oxigen. Practicarea acestui antrenament vă poate ajuta să efectuați corect exerciții anaerobe și aerobice 1. Acest antrenament de intensitate ridicată ajută, de asemenea, să slăbești mai mult în timp ce arzi calorii.

De asemenea, poate ajuta la pierderea de grăsime 6.

câte burpee pentru pierderea de grăsimi

Acesta pune o sarcină remarcabilă asupra sistemului cardiovascular. În consecință, puteți obține un antrenament cardio excelent.

  1. Încerci să pierzi grăsimea de pe burtă? Nu comite aceste greșeli comune - Sănătate -
  2. În primul rând, aș vrea să vă spun: Trebuie să vă schimbați mai întâi atitudinea față de exercițiu.
  3. 44 de modalități de a pierde 4 inci de grăsime corporală - Pierdere În Greutate

Planul de antrenament burpee îmbunătățește puterea picioarelor, pieptului, coapselor și brațelor 5. Vă poate accelera metabolismul, ceea ce este util în arderea caloriilor pe tot parcursul zilei. Antrenamentul burpee îți mărește rezistența și îmbunătățește coordonarea mușchilor.

Cum să arzi grăsimile în 48 de ore

Cine poate face antrenamentul Burpee? Antrenamentul burpee este realizat în mod fundamental de practicieni de arte marțiale mixte și forțe militare ca parte a exercițiului lor obișnuit de rutină. Orice adult poate efectua acest exercițiu. Acest câte burpee pentru pierderea de grăsimi se face, de obicei, la sfârșitul majorității exercițiilor de greutate corporală.

Uneori, câțiva oameni pot să nu le placă această formă de antrenament. Diverse forme de burpee Există mai multe forme de antrenament burpee. Acestea sunt box-jump burpee, burpee push up, haltere burpee, opt count push up, hindus pushup burpee, jump up burpee, jump-over burpee, genunchi push-up burpee, long-jump burpee, muscle-up burpee, one- burpee înarmat, burpee cu un picior, burpee parkour, burpee pull-up, shitee, burpee lateral, burpee cu împingere în ghemuit și burpee Tuck-Jump.

Notă: Burpee pune mult stres pe glezne, genunchi și încheieturi. Prin urmare, ar trebui să vă încălziți înainte de a începe burpee. Metode de efectuare a antrenamentului de bază Burpee Cum să efectuezi un exercițiu de burpee? În perioada inițială, trebuie să efectuați acest exercițiu în modul corect pentru a obține cele mai bune rezultate.

Cum se face antrenamentul de 7 minute

Shutterstock Mai întâi, păstrați-vă picioarele împreună și asumați-vă o poziție ghemuit în jos. Puneți brațele pe pământ în fața picioarelor.

Păstrați picioarele împreună și pregătiți-vă să săriți înapoi, astfel încât să puteți ateriza într-o poziție de împingere. Îndoiți-vă antebrațele și efectuați o singură împingere în această poziție.

Salt înapoi la poziția anterioară și aduceți-vă picioarele sub corp. Salt în aer. Aterizați lin într-o manieră liniștită și îndoiți picioarele.

Modul în care Burpeele sunt eficiente pentru a-și dezvolta puterea: beneficii și cum să procedăm

Repetați din nou acești pași și exersați cât puteți. Dacă sunteți un expert, puteți face acest exercițiu pe cont propriu. Dar dacă ești începător, ai avea nevoie de un ghid sau de o supraveghere specială. Trebuie să mențineți o viteză constantă în timp ce efectuați acest exercițiu. Modificări Acest exercițiu de burpee poate fi efectuat în diferite moduri. Acestea pot face exercițiul mult mai simplu sau mai dificil, conform cerințelor dvs.

Puteți adopta stilul care vă convine; dar metoda trebuie să fie corectă și trebuie să vă simțiți confortabil când o faceți. Începătorii sunt sfătuiți să sară pasul push-up sau sărituri chiar la începutul acestui antrenament.

Oamenii instruiți pot traversa un obstacol pentru a sări înainte sau lateral între reprezentanții lor, pentru a-l face mai interesant sau mai aventuros. Oamenii cu experiență își pot îngreuna greutatea pe veste câte burpee pentru pierderea de grăsimi pot ține gantere în timp ce fac antrenamentul burpee.

Modelul de exerciții al burpeilor Încercați întotdeauna să faceți de burpee cât de repede puteți. De asemenea, monitorizează câte seturi de burpee poți efectua în 10 minute. De asemenea, puteți practica acest antrenament excepțional cu salturi în lungime, doar prin înlocuirea unui simplu pas de salt.

Încerci să pierzi grăsimea de pe burtă? Nu comite aceste greșeli comune

Precauții Oricine poate face acest exercițiu, dar trebuie să fii în formă fizică. Efectuarea acestui antrenament necesită o pregătire fizică extinsă, deoarece nu este un antrenament foarte simplu. Fiți conștienți de mișcările picioarelor și ale mâinilor. Dacă aveți probleme cu genunchii sau umerii, consultați un medic înainte de a încerca burpees.

câte burpee pentru pierderea de grăsimi

Obțineți o consultație medicală de la medicul dumneavoastră cu supravegherea adecvată pentru a evita orice rănire. Concluzie Burpeele sunt un antrenament eficient de antrenament de înaltă intensitate al întregului corp, care vă ajută să vă consolidați nucleul și alte grupuri musculare, să vă îmbunătățiți poziția și să vă promovați sănătatea cardiovasculară.

Nu uitați să luați ajutorul unui expert în fitness pentru a practica antrenamentul perfect. Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Câte calorii arzi făcând 10 burpee?

Puteți arde până la calorii dacă faceți burpees pentru un minut. S-ar putea să vă uitați la numărul de burpee pe care îl puteți face într-o anumită perioadă de timp pentru a calcula numărul exact de calorii.

Pinterest Când faci un burpee pentru prima dată, s-ar putea să te întrebi ce înseamnă agitația și agitația. Deși este cunoscută sub numele de greutate corporală brutală care arde grăsimi la fel de repede ca și cum își construiește mușchii, și este folosită în mod regulat ca o pedeapsă pentru a sări peste obstacolele în cursele de obstacole, nimic despre cum să simți ca un burpee. Nu Lasă-te să te oprească. Faceți un al doilea burpe și apoi o treime. Continuați să mergeți și după 30 de secunde vă veți întreba cât de mulți mușchi vă pot răni și arde plămânii în același timp.

Burpele arde grăsimea din burtă? Burpeele sunt o mișcare a întregului corp care angajează mușchii nucleului, picioarelor și mâinilor. Prin urmare, acestea ajută la arderea mai multor calorii și la reducerea totală a grăsimii corporale.

Cum să obțineți rezultate mai bune de formare

În acest fel, se poate obține o formă tonifiată. Burpele construiesc mușchi? De ce doare atât de mult burpeele? Burpeele sunt un antrenament de mare intensitate care implică mișcările picioarelor și mâinilor la viteză mare. Exercițiul vă implică și miezul.

Cum să faci o Burpee

Prin urmare, ar putea răni inițial. Urmarea formei, posturii și respirației adecvate poate ajuta la diminuarea impactului. Sunt burpele mai bune decât alergatul? În timp ce alergarea implică în primul rând picioarele, burpeele implică diferite grupuri musculare. Prin urmare, ar putea fi o rutină mai bună de antrenament.

câte burpee pentru pierderea de grăsimi

De asemenea, pot ajuta la arderea mai multor calorii. Cum respiri când faci burpees?

  • Deși este renumit ca un exercițiu brutal de greutate corporală care arde grăsimile la fel de repede ca și mușchiul și este folosit în mod regulat ca pedeapsă pentru a sări peste obstacolele din cursele de obstacole, niciuna nu se potrivește cu felul în care te simți după ce ai făcut un burpee.
  • Greșeala Nu mănâncă suficientă proteină Grăsimea de pe burtă are un rap extraordinar - și pentru un motiv întemeiat.
  • Cum se face un burpee și beneficiile Burpees pentru pierderea de grăsime
  • Pierderea unui tată
  • Eco slim efetti indedesiderati
  • Politica De Confidențialitate 44 de moduri de a pierde centimetri remarcabili de grăsime abdominală Obțineți sfaturi de nutriție și exerciții fizice de top despre cum să pierdeți grăsimea corporală și înlocuiți-o cu mușchi ferm și slab, astfel încât să puteți vedea în cele din urmă rezultatele dorite.
  • Cum să arzi grăsimile în 48 de ore

Respirați înainte să aterizați pe pământ și expirați după ce aterizați. Respirați înainte de a vă ridica în picioare și expirați după ce ați sărit în aer.

discuții