Cum să eliminați grăsimea axilară. Grăsime în axilare: ceea ce este și de ce iese

Cum să eliminați pliurile sub axilare?

cum să eliminați grăsimea axilară

Cel mai bun mijloc împotriva pliurilor de grăsime este cardio, formarea de forță și controlul calorii al nutriției. Consolidarea mușchilor în zonele de acumulare de grăsime va împiedica apariția acestuia în viitor.

CPHealthGroup

Accentul trebuie pus pe exerciții pentru triceps, mușchii pectorali și mușchii spatelui - tonul întregului corp superior. Primul pas: eliminați pliurile de grăsime cu alimente Limitați consumul zilnic de calorii, eliminați alimentele dăunătoare și produsele semifabricate.

Încercați să colecteze o parte din alimente integrale din surse vegetale - fasole, ovăz, orz, legume proaspete și carne slabă, nuci și alte grăsimi pentru sanatatea inimii, cum ar fi uleiul de măsline, semințe și avocado.

cum să eliminați grăsimea axilară

Dacă reduceți aportul de calorii de de calorii, puteți pierde de grame pe săptămână. Al doilea pas: eliminarea caloriilor lichide și îmbunătățirea regimului de băut Încercați să vă stingeți setea cu apă obișnuită.

Soda, băuturile energetice, cafeaua și cacao din automatele, iaurturile și sucurile conțin zahăr și sirop de fructoză, care adaugă calorii suplimentare, fără a avea o valoare nutritivă pentru organism. Al treilea pas: eliminați pliurile cu încărcături aerobice Antrenament intensitate timp de 60 de minute pe zi arde mai mult de de calorii.

Cum să eliminați cutele axilei: sfaturi și trucuri. Cum să scapi de grăsimea axilei

Jogging-ul, mersul pe jos de mare viteză, urcarea pe dealuri sau scări, tai-bo, înot, zumba și aerobic vă vor ajuta să ardeți până la g pe săptămână.

În combinație cu controlul nutriției, veți pierde un kilogram de exces de grăsime. Al patrulea pas: eliminați faltele consolidării musculare Adăugați antrenament de forță - suficient pentru propria greutate corporală. Formarea circulară este ideală pentru a pierde în greutate. Elementele de gimnastică cu salturi, atacuri, curele vor ajuta la întărirea mușchilor, la creșterea metabolismului bazal și la arderea mai multor calorii în timpul odihnei - orice pliuri vor ceda. Pasul al cincilea: folosiți exerciții cu gantere Tone mușchii de pe mâini, spate și piept pentru a crea un cadru pentru o piele strânsă, fără depuneri de grăsime.

cum să eliminați grăsimea axilară

Exercițiile pot fi ușor adaptate pentru antrenamentele la domiciliu. Un exemplu de formare pentru începători Începeți cu push-up-uri de perete: întinde mâinile pe perete la nivelul umerilor, otshagnut o distanta de doi metri, îndoiți coatele și piept inferioară cât mai aproape de suprafață, înapoi în poziția de pornire. Repetați de trei ori până la oboseală completă.

Cum să eliminați cutele axilei: sfaturi și trucuri. Cum să scapi de grăsimea axilei

Extensia brațului în panta. Folosiți sticle de apă. Stând și se sprijină pe scaun, se apleacă înainte, trăgând pelvisul înapoi, astfel încât corpul să ia o poziție orizontală.

Brațul cu gantere este îndoit la cot, în unghi drept, umărul este de-a lungul corpului.

Grasimea din jurul taliei

Eliberați cotul, ținând cotul în continuare. Efectuați ori pentru fiecare mână în trei abordări. Proiect în pantă.

Cum să pierzi grăsimea axilară, Cum de a elimina grasimea din interiorul fotografiei coapsei

Efectuată în același mod ca și exercițiul anterior, poziția de plecare. Cu toate acestea, mâna cu gantera atârnă în jos și în detrimentul îndoirii la cot, este trasă la talie, astfel încât cotul se lasă în spatele spatelui. Trei exerciții vă vor ajuta să pregătiți organismul pentru exerciții suplimentare și să începeți să ardeți mai multe calorii dacă le faceți de două ori pe săptămână.

Plitele grase sub axile inferioare pot fi îndepărtate printr-o abordare cuprinzătoare. Cel puțin o dată pe săptămână pentru a face de formare, construit pe genuflexiuni, fandari, sarind pe loc, pentru că exercițiile care se conectează pentru a lucra toate grupele musculare, ajutand la arderea grasimilor rapid.

Două zile pe săptămână pentru o oră de antrenament în poți să faci arzătorul de grăsime cu bcaa zumba, aerobic, latinaerobic pas sau începeți să alergați. Exemplu de formare pentru avansați Exercițiile de forță împotriva pliurilor sub axilare sunt doar o parte a lucrării, unul dintre formatele de formare, cum să eliminați grăsimea axilară trebuie să fie de cel puțin patru ori pe săptămână.

Cum să pierzi grăsimea axilară

Complexul de mai jos va întări mușchii, creând un volum pentru a elimina frământarea și pliurile de piele. Reverse push-up-uri pentru triceps pe scaun va ajuta la îndepărtarea grăsimii de pe partea din spate a mâinilor.

cum să eliminați grăsimea axilară

Stați cu spatele la scaun, stați pe margine, puneți-vă mâinile pe fiecare parte cum să eliminați grăsimea axilară șoldurilor pe marginea scaunului. Scoateți pelvisul din scaun și faceți doi pași înainte cu picioarele, palmele rămân în poziție. Îndreptați umerii și pieptul, coborâți încet corpul în jos, astfel încât coatele să se îndoaie la un unghi de 90 de grade.

Liposucția axilei: eliminați grăsimea axilară

Rulați între 6 și 15 repetări în trei abordări, în funcție de nivelul de pregătire. Îndoiți ganterele cu o mână. Stați la dreapta scaunului, ținând o gantere în mâna dreaptă. Puneți genunchiul pe scaun, odihniți palma stângă pe scaun, lăsând brațul drept suspendat. Strângeți stomacul, înclinați-vă înainte, menținând deformarea în partea inferioară a spatelui, îndoiți ușor genunchiul drept.

Cum se îndepărtează grăsimea sub axile

Înclinați bărbia în piept, astfel încât spatele cu gâtul să creeze o linie dreaptă paralelă cu podeaua. Trageți brațul drept în sus, îndreptând cotul către tavan, umărul creează cu podeaua un unghi de 90 de grade, coborând încet în jos. Faceți trei seturi de repetări.

cum să eliminați grăsimea axilară

Diluarea mâinilor cu gantere. Puneți perna, puneți-vă spatele pe ea. Luați ganterele în ambele mâini și le ridicați în fața pieptului, palme unul spre celălalt. Diluați brațele, coborând coatele sub nivelul pieptului, pentru a le aduce împreună la punctul de plecare.

Un exercițiu eficient pentru mușchii din piept afectează arderea grăsimilor în axilă.

Cum să eliminați pliurile sub axilare? | colosseumlivrari.ro

Puteți să-l alternați cu push-up-uri de pe podea. Jumping vase cu bumbac. Stați în picioare, puneți-vă mâinile pe laturi, îndoiți ușor genunchii. Săriți, împrăștiați brațele și picioarele în același timp. Aterizați, plasând picioarele mai largi și făcând bumbac peste cap. Înapoi în saltul la poziția de plecare.

Riduri lângă axile. Cum să scapi de grăsimea corporală pe axilă

Combinând trei exerciții de putere și salturi, puteți înlătura pliurile de pe axă, pe mâini și chiar să vă faceți talia mai subțire. Organismul nu are grijă ce muncitori muncesc, arde grasimile împreună cu energia petrecută pentru antrenament!

Nu este deloc rău, de fapt, majoritatea femeilor au bucăți de grăsime axilară care ies din sânii lor. Acest tip de grăsime acumulat sub axile inferioare se datorează, de obicei, pierderii fermității musculare, obezității sau excesului de greutate sau pierderii mai multor dimensiuni într-un timp scurt. Cu toate acestea, nu observați despre el, deoarece există soluții!

Dar, totodata, este necesar sa incepeti sa intariti tot corpul pentru a va arata un spate fara falduri la montarea lenjeriei scumpe.

discuții