Cum să faci corpul subțire pentru om. Cum să faceți talia subțire și să îndepărtați stomacul

Corp subțire. Cum să faci corpul frumos și potrivit

Cum să reduci talia unui bărbat Pentru a obține rezultate bune în pierderea în greutate, nu trebuie doar să aveți o nutriție adecvată, ci și să o combinați cu diferite antrenamente.

cum să faci corpul subțire pentru om cele mai bune stațiuni de scădere în greutate 2021

Fiecare fată vrea să facă o talie de viespe și să îndepărteze grăsimea din abdomen. Dar nu toată lumea știe să facă talia subțire — exerciții speciale și alimentație scăzută în calorii vor ajuta la transformarea corpului și la obținerea rezultatului.

Puteți purta un corset în același timp, dar acest lucru nu va ajuta decât să ascundeți lipsurile pentru o perioadă scurtă de timp.

cum să faci corpul subțire pentru om frumusețe naturală slăbire folie

Cum să faci o talie subțire Cum să faci corpul subțire pentru om îndepărta kilogramele în plus și vă puteți menține într-o formă bună numai dacă aveți putere de voință și clase regulate. Este necesar să abordăm problema pierderii în greutate în mod cuprinzător. Programul de antrenament ar trebui să fie exerciții de ardere cardio și putere.

Pentru a face o talie subțire, este mai bine să alegeți astfel de activități în care sunt implicați mușchii oblici ai presei. Ar trebui să se facă de cel puțin patru ori pe săptămână, timp de de minute. Pe lângă antrenament, trebuie să vă monitorizați dieta, să limitați aportul de grăsimi, dulci și sărate.

Corp subțire. Cum să faci corpul frumos și potrivit

Exerciții de talie Pentru a le reduce în mod eficient parametrii, nu este necesar să mergeți la sală. Exerciții pentru o talie subțire acasă pot fi efectuate aproape oricare. Puteți folosi un cerc suplimentar — este o modalitate bună de a forma o talie frumoasă și de a arde un număr mare de calorii.

cum să faci corpul subțire pentru om pierderea severă de scădere în greutate

Răsucirea este foarte eficientă, ele contribuie la întărirea mușchilor oblici ai abs și fac stomacul mai înflăcărat. Pentru a obține un rezultat rapid, exercițiile trebuie efectuate în fiecare altă zi, antrenamentul trebuie să fie de cel puțin 40 de minute.

Cu 30 de minute înainte de antrenament, este mai bine să nu mâncați nimic, iar următoarea masă după antrenament nu trebuie să fie mai devreme de o oră. Exercițiile trebuie efectuate în seturi de 20 de ori. Odihna nu trebuie să depășească un minut, în timpul clasei puteți bea apă minerală.

Curea Acest exercițiu este întotdeauna inclus în exercițiile complexe pentru presă și arderea grăsimilor din partea inferioară a abdomenului. La prima vedere, este foarte ușor să completați bara — trebuie doar să mențineți două minute într-o singură poziție.

  1. Obținerea brațelor subțiri | Sfaturi | June
  2. Macronutrienți obiectivele pentru pierderea de grăsimi
  3. Anavar stack de pierderi de grăsime

Dar pentru a rezista mult timp, ai nevoie de fitness fizic. Bara are ca scop consolidarea tuturor mușchilor din jurul cavității abdominale, fese și arderea intensivă a grăsimii din această zonă.

Obținerea brațelor subțiri

Poziția de pornire seamănă cu push-ups. Puteți efectua barul acasă sau în aer curat. Cum se face bara: puneți brațele întinse în fața umerilor pentru a complica sarcina, puteți rămâne pe coate ; picioarele sunt drepte, spatele este drept; nu cobori capul în jos; mențineți în această poziție aproximativ un minut, trebuie să creșteți treptat timpul până la 3 minute.

Bara laterală Există o alternativă la exercițiul anterior. Bara laterală are ca scop consolidarea mușchilor abdominalului, brațelor, piciorului inferior, muncii umărului și arderii intense a grăsimilor Exercițiul se realizează în 2 seturi de un minut, de fiecare dată când trebuie să crești timpul cu 15 secunde.

Odihna între seturi nu trebuie să depășească două minute.

Account Options

Dacă vă este greu să vă țineți de un braț întins, vă puteți sprijini pe cot. Bara laterală face parte din exercițiul standard pentru talia aspen. Pentru a executa corect bara laterală, trebuie să efectuați următoarele mișcări: ia o poziție de pornire similară cu push-up-urile; pune-ți coatele în fața ta; îndreptați corpul exact de-a lungul; întoarceți-vă într-o parte; mențineți această poziție timp de cel puțin 30 de secunde, apoi schimbați laturile.

Răsucirea ajută la arderea grăsimii deasupra și sub abdomen. Când este efectuat corect, întregul mușchi al rectului funcționează. Efectuarea regulată a răsucirii, îmbunătățește postura, întărește mușchii abs, spate și arde grăsime.

Conținutul articolului

Trebuie să repetați mișcările de de ori în două abordări. Tehnica corectă de răsucire este următoarea: pregătește un covor moale, întinde-te pe spate, îndoaie genunchii; aruncă mâinile în spatele capului, în timp ce îți faci mâinile trebuie să te relaxezi; în timpul inspirației, pentru a se ridica, aplecarea spatelui, bărbia nu trebuie să ajungă în piept; părțile inferioare și mijlocii ale coloanei vertebrale trebuie să fie nemișcate; expirați minuscule.

Pârtii Acest exercițiu este foarte ușor și este inclus în multe seturi de antrenament pentru a forma o talie perfectă.

cum să faci corpul subțire pentru om pierdere în greutate și limfom folicular

Poate fi făcut chiar ca o întindere înainte sau după un antrenament. Înainte de a face talia mai mică, trebuie să aveți grijă să ardeți grăsimea din partea abdomenului. Este foarte simplu să faci acest exercițiu, o abordare este suficientă de 10 ori pe fiecare parte la începutul și la sfârșitul antrenamentului. Tehnica de execuție: aliniați-vă spatele, așezați-vă picioarele de-a lungul lățimii umerilor; brațele aplecate la coate pe părțile laterale; îndoiți corpul pe părțile laterale; la îndoire, brațul opus curățați să ardeți grăsime fi ridicat; atunci când este efectuată corect, va exista o tensiune în mușchii abdominali laterali.

Cum să faci o talie subțire

Exerciții cu talie subțire și abdomen plat Există multe programe de antrenament diferite pentru a reduce grăsimea din burtă. Se crede că rezultate bune pot fi obținute doar la sală, dar este eronat. Deci cum să reduci talia acasă? Pentru a reduce volumul, trebuie să efectuați exerciții care să vizeze toate mușchii abdomenului, astfel încât grăsimile să fie arse uniform.

Exerciții de putere pentru femei

După fiecare exercițiu, întinderea trebuie făcută pentru a încălzi mușchii. Înainte de antrenament, încălzirea este obligatorie — exercită o sarcină gravă asupra mușchilor abdominali, astfel încât încărcarea este obligatorie pentru a evita întinderea.

Puteți face întregul antrenament acasă fără echipament suplimentar, pentru a îngreuna exercițiul, puteți utiliza o sticlă de apă. Vacuum pentru abdomen Acest exercițiu este unul dintre cele mai frecvente în ceea ce privește modul de a obține o talie subțire.

Cauzele afumării pielii și excesul de grăsime

Se recomandă un vid dimineața pe stomacul gol. Efectuându-l în mod regulat, mușchiul transvers al presei funcționează, atunci când devine mai elastic și mai tăiat, centimetri în plus de la abdomen vor pleca.

SCAPA DE BURTA IN 14 ZILE - ABDOMEN INFERIOR (Antrenament Pentru Abdomen - Fara Echipament )

Există mai multe variații în execuția vidului — culcat, îngenuncheat sau așezat. Abordările ar trebui să fie de cel puțin 5. În primul rând, vă puteți limita la 20 de secunde, crește timpul zilnic la 1 minut. Tehnica vidului este următoarea: ia o poziție de pornire confortabilă; cum să faci corpul subțire pentru om par, adânc și țineți-vă respirația timp de de secunde, trageți puternic în stomac; cu lipsa de aer, respirați mici scurte; relaxați-vă în timp ce respirați uniform.

Sfoară de frânghie Procesul de ardere a grăsimilor începe cu exerciții cardio, care ar trebui să fie efectuate la începutul antrenamentului. Sfoara este o modalitate excelentă de a-ți încălzi corpul, de a te întinde și de a te adapta la un antrenament intens care arde grăsimea.

Cum să arăți mai subțire

Merită menționat faptul că o frânghie intensă de 15 minute ajută la arderea a aproximativ de calorii. Sfoara este excelentă pentru arderea grăsimilor pe tot corpul.

cum să faci corpul subțire pentru om pierde în greutate zu

În timpul săriturilor, este recomandat să trageți în stomac, astfel încât să nu se ardă doar grăsimea, dar și mușchii interni ai presei să ajute la creșterea taliei aspen și a stomacului plat. Pentru început, puteți sări timp de minute, de fiecare dată crescând durata până la 20 de minute. Acest lucru este suficient pentru a vă încălzi și a vă pregăti pentru antrenamentele de forță.

discuții