Efectul cofeinei asupra arderii grăsimilor

efectul cofeinei asupra arderii grăsimilor

Cu toate acestea, există date limitate cu privire la efectul cofeinei asupra capacității organismului de a arde grăsimi.

efectul cofeinei asupra arderii grăsimilor

Folosind teste de efort gradate la bărbați activi, oamenii de știință au examinat efectul cofeinei asupra oxidării grăsimilor în sesiunile de antrenament de dimineață și după-amiază. Cercetătorii au găsit dovezi care sugerează că ingerarea cantității de cafeină echivalentă cu o ceașcă de cafea cu 30 de minute înainte de exerciții aerobe a dus la creșterea arderii grăsimilor, mai ales dacă activitatea a avut loc după-amiaza.

Cafeina consumată înainte de antrenament poate arde grăsimile (STUDIU)

Cofeina este un stimulent care apare în mod natural în boabele de cafea, frunzele de ceai și boabele de cacao. Băuturile energizante din comerț, gustările și multe alte alimente au adăugat, de asemenea, cofeină.

Consumul moderat al acestui stimulent poate crește vigilența, funcția cognitivă și pierderea în greutate.

Pagina principala Supliment de ardere a grăsimilor fără cofeină, comprimate de ardere a grăsimilor Mega Fat Burner Suplimente alimentare pentru arderea grăsimilor 2: Arzătoare de grăsimi termogene Szentgyorgyi Romeo Diet, Supliment alimentar, 18 comentarii Arderea grăsimilor cu efect termogen. Un alt concept pe care este bine să îl cunoști.

Administrația pentru alimente și medicamente din SUA FDA recomandă adulților sănătoși să nu consume mai mult de mg de cofeină pe zi, ceea ce echivalează cu aproximativ 4 sau 5 căni de cafea. Cu toate acestea, unii oameni metabolizează cofeina în mod diferit și au efecte negative la niveluri mai mici de aport.

efectul cofeinei asupra arderii grăsimilor

O rezumat din a 21 de meta-analize publicate sugerează că cofeina poate crește performanța exercițiilor fizice prin îmbunătățirea puterii anaerobe, a rezistenței aerobice și a rezistenței și forței musculare. În ciuda dovezilor care arată că cofeina ajută la efectuarea exercițiilor fizice, există cercetări limitate cu privire la faptul că ajută corpul să ardă grăsimile. Pentru a investiga capacitatea cofeinei de a spori capacitățile de ardere a grăsimilor, oamenii de știință de la Departamentul de Fiziologie al Universității din Granada UGR din Spania au examinat efectul aportului de cofeină asupra ratei maxime de oxidare a grăsimilor MFO a bărbaților activi în timpul unui test de efort gradat.

Arderea grasimilor - Suplimente Yamamoto — "cafeina" Cafeina și efectele acesteia asupra performanței sportive - GymBeam Blog Arzatoare de grasime cu actiune rapida? Consumul crescut de cofeină poate fi legat de un risc mai mare de defecte la naștere și de naștere prematură. Acestea includ băuturi energetice guarana sau produse alcoolice guarana. Băuturile că acestea sunt adesea pompate plin de zahăr adăugat nesănătos și ingrediente suplimentare.

Studiul a avut loc în perioada iunie - noiembrieiar rezultatele apar în Journal of the International Society of Sports Nutrition.

Consumul de cofeină ajută la arderea grăsimilor?

Cafeina si arderea grasimilor

Cercetătorii au recrutat 15 bărbați activi cu o vârstă medie de 32 de ani. Toți acești participanți erau nefumători care nu aveau condiții de sănătate efectul cofeinei asupra arderii grăsimilor ar putea agrava cu exercițiile fizice și nu luau medicamente.

De asemenea, toți au avut experiență anterioară cu antrenamentele de anduranță și au consumat mai puțin de 50 mg de cofeină pe zi.

Oamenii de știință au examinat efectele cofeinei asupra oxidării grăsimii în timpul sesiunilor de antrenament făcute de dimineață și după amiază. Astfel, s-a descoperit că ingerarea unei cantități de cofeină echivalentă unei cești de cafea tare, cu 30 de minute înainte de un antrenament de aerobic, rezultă arderea grăsimilor, mai ales dacă activitatea are loc în cea de doua parte a zilei. Cafeina este un stimulent natural care se găsește în boabele de cafea, frunzele de ceai și boabele de cacao. Băuturile energizante, snacks-urile și alte alimente conțin cafeină adăugată.

În acest studiu triplu orb, controlat cu placebo, fiecare participant a finalizat un test de exercițiu de patru ori - de două ori dimineața și de două ori după-amiaza - folosind un bicicleta ergometrică.

Un interval de 7 zile a separat fiecare efectul cofeinei asupra arderii grăsimilor.

efectul cofeinei asupra arderii grăsimilor

Cu 30 de minute înainte de fiecare test, participanții au consumat fie 3 mg pe kilogram de greutate corporală de cofeină, care este echivalentul unei cafele puternice, fie un placebo celulozic microcristalin pur. Cercetătorii au măsurat MFO oxidarea maximă a grăsimilor și absorbția maximă de oxigen VO2max folosind calorimetrie indirectă și au calculat intensitatea exercițiului necesar pentru a ajunge la MFO optim.

O cafea tare înainte de antrenament crește arderea grăsimilor

Rezultatele studiului au arătat: Participanții care au consumat cofeină au crescut MFO și VO2max în timpul testelor de efort care au avut loc dimineața și după-amiaza. Testele de efort de după-amiază au arătat mai multe creșteri ale MFO și VO2max decât testele de efort de dimineață.

În timpul sesiunilor de exerciții dimineața, consumul de cofeină a crescut MFO la un nivel similar cu testele de după-amiază la participanții care nu au consumat cofeină. Rezultatele studiului au arătat că ingestia acută de cofeină cu 30 de minute înainte de efectuarea unui test de exerciții aerobe a crescut oxidarea maximă a grăsimilor în timpul exercițiului, indiferent de momentul zilei, au spus cercetătorii.

Cercetătorii sugerează că consumul unei cani puternice de cafea sau o cantitate echivalentă de cofeină cu puțin timp înainte de un antrenament aerob moderat sau intens după-amiaza este cel mai bun scenariu pentru oxidarea maximă a grăsimii corporale.

Supliment de ardere a grăsimilor fără cofeină, comprimate de ardere a grăsimilor Mega Fat Burner

Care sunt pericolele consumului de cofeină? Ca și în cazul oricărui aliment, consumul excesiv de cofeină poate provoca efecte secundare neplăcute, inclusiv insomnie, nervozitate, anxietate, ritm cardiac rapid, greață și dureri de cap.

Pentru persoanele cu anumite condiții de sănătate subiacente, cum ar fi un ritm cardiac neregulat, cofeina poate exacerba simptomele legate de afecțiune.

Unul dintre cei mai mari medici ai României: „Cafeaua are un efect antiinflamator dovedit. Nu are

Limitări notabile de studiu Deși cercetarea a analizat modul în care aportul de cofeină afectează oxidarea grăsimilor în timpul exercițiilor la bărbații activi, nu a inclus femei sau persoane cu un stil de viață sedentar. De asemenea, rasa și etnia participanților nu sunt cunoscute. Prin urmare, rezultatele studiului s-ar putea să nu se extindă la toate grupurile etnice și rasiale și s-ar putea să nu fie posibil să le generalizăm la femei sau persoane din alte grupe de vârstă.

  • Dymatize zer de elită pentru pierderea în greutate
  • Pierderea în greutate a alăptării sa oprit
  • Consumul de Cafea Inainte de Antrenament Ajuta la Arderea Grasimilor? – Fitness Nation Romania
  • Pagina principala Cafea pentru scăderea în greutate: stimulează arderea grăsimilor fără zahăr, îndulcitor, lapte și prăjitură Cafeaua vă poate ajuta să slăbiți mai ușor și să mențineți greutatea mai ușor după o dietă.
  • Grăsime arderea dnp

În plus, au existat doar 15 participanți la studiu, care este un număr foarte mic. De asemenea, oamenii de știință nu au măsurat temperatura corpului sau variabilele sanguine și nu au luat în considerare cât de mult sau cât de puțin au dormit participanții în timpul perioadei de testare.

Mai multe cercetări folosind un grup mai mare și mai divers de oameni ar putea ajuta la determinarea faptului dacă consumul de cofeină înainte de exerciții fizice are încă un efect de ardere a grăsimilor într-un context sociodemografic mai larg.

discuții