Puteți pierde excesul de greutate în timpul sarcinii. Greutatea în timpul sarcinii. Câte kilograme ar trebui să iei în cele 9 luni

Pierde excesul de grăsime în timpul sarcinii

luna fx pierdere în greutate regim slabire rapida

Înțelegeți necesarul de calorii După cum se menționează în tabelul de mai sus, toate femeile însărcinate nu trebuie să câștige aceeași cantitate de greutate. Deci, trebuie să vă cunoașteți necesarul de calorii. Necesarul de calorii crește în al doilea și al treilea trimestru.

  • Greutatea în timpul sarcinii. Câte kilograme ar trebui să iei în cele 9 luni
  • Toate acestea pot duce la nașterea complicată, la moartea mamei sau a copilului.

Cu toate acestea, variază în funcție de IMC, printre altele. Prin urmare, discutați cu medicul dumneavoastră pentru a vă înțelege nevoile specifice 4.

fat burn fat pierderea în greutate menopauză progesteronă

Nu urmați diete cu conținut scăzut de calorii sau regimuri riguroase de slăbire, cum ar fi postul intermitent. Mănâncă mese dese, dar mici Acest lucru vă poate ajuta să vă gestionați greutatea, indiferent dacă sunteți gravidă sau nu. Mâncarea frecventă, dar mică, vă ajută să vă gestionați dimensiunea porției. Acest lucru este util mai ales în timpul sarcinii, când mâncarea completă vă poate face să vă simțiți rău.

Experții recomandă să consumați trei mese principale nu prea mari și două până la trei mese mai mici pe zi 5.

Pierderea în greutate în timpul sarcinii - norma sau nu?

Mănâncă alimente sănătoase Slăbitul nu înseamnă să te înfometezi; cu siguranță nu când ești gravidă. Înseamnă să mănânci sănătos. Este în regulă să trișezi din când în când, pur și simplu nu-ți face un obicei Sarea provoacă retenție de apă în organism.

Deci, aveți-l cu măsură Grăsimi nesănătoase, cum ar fi margarină, unt, sos, sosuri, maioneză și sosuri de salată 5. Nu mâncați pentru doi Sarcina nu înseamnă că trebuie să mănânci pentru doi.

  • Obezitatea in sarcina: intelege riscurile | colosseumlivrari.ro
  • Femeile supraponderale prezintă un risc crescut de infecții în timpul sarcinii și, de asemenea, după naștere.

De fapt, nu trebuie să mănânci pentru doi, ci să mănânci alimente sănătoase. Nucile furnizează proteine, în timp ce laptele și cerealele oferă calorii suplimentare. Ouăle și iaurtul sunt o sursă excelentă de proteine, calciu și vitamina D. Spanacul are un conținut ridicat de acid folic și ar trebui să fie inclus în dieta zilnică.

De ce trebuie femeile supraponderale să gestioneze greutatea în timpul sarcinii?

Carnea roșie oferă fier. Exercițiu Nu trebuie să încetați să vă antrenați pentru că sunteți gravidă.

womens health își pierde greutatea dieta de slabit cu fructe legume si lactate

Antrenamentul este important dacă doriți să vă gestionați greutatea sarcinii 3 și să vă pregătiți corpul pentru naștere. Însă discutați cu medicul dumneavoastră sau cu un antrenor specializat în exerciții pentru femeile gravide, înainte de a vă planifica regimul de antrenament.

Medicamentele în sarcină

Este posibil să aveți aproximativ 30 de minute de exerciții de patru până la cinci ori pe zi. Puteți încerca exerciții precum: Yoga.

discuții