Voi pierde în greutate cu fiara corpului

Puteți pierde în greutate făcând fiara corpului |

Puteți pierde în greutate făcând fiara corpului

Cei mai mulți dintre bărbații care aleg să meargă la sală o fac în primul rând din dorința de a crește în masă musculară, de a arăta bine și a fi sănătoși, unii doar pentru a fi sănătoși, iar alții pentru a se menține într-o formă fizică bună. Dar nu multe persoane știu exact cum să facă asta. Ei, dacă ar fi atât de ușor, toți bărbații ar fi plini de mușchi, iar instructorii și antrenorii și-ar pierde "obiectul" muncii Pentru a dezvolta un corp armonios, cu mușchi bine conturați și dezvoltați sau pentru a căpăta forță ori rezistență fizică trebuie să ai în vedere mai multe aspecte, printre care și ce greutate ar trebui să ridici pentru a-ți atinge scopul.

Ai probleme cu fierea? Alimente de dietă recomandate de Dr. Iren Alexoi -Tableta de sănătate TVR

Răspunsul la această întrebare este legat strict de țelurile tale și nu se rezumă doar la un număr de kilograme și atât.

Foarte important de știut este ce greutate să ridici și câte repetări să faci cu greutatea respectivă. Așadar, în funcție de rezultatele pe care vrei să le obții, răspunsul la întrebarea de mai sus se încadrează în trei variante: 1.

Forță Exercițiile pentru forță se adresează în special persoanelor care vor să dobândească abilitatea de a ridica o greutate cât mai mare.

  • 20 de sfaturi pentru înșelăciunea pentru a pierde în greutate - Pierdere În Greutate
  • Sunt greu de pierdut greutatea
  • Cel mai rapid și mai ușor mod de a pierde rapid greutate |
  • Voi pierde greutatea după menopauză
  • Greutatea pierde săpun
  • Cel mai rapid și mai ușor mod de a pierde rapid greutate Ușor rapid rapid Add: dynido34 - Date: - Views: - Clicks: 78 Mai jos am primit cele mai bune 25 de fructe pentru pierderea în greutate: 1.
  • Diete de slabire in 7 zile

Și când spun mare, mă refer defapt la una imensă cel puțin pentru noi, muritorii de rând. Ai văzut cu siguranță pe la televizor tot felul de recordmani din acestă categorie. Bărbați care au tras cu mâinile goale unii chiar cu capul un camion, un tren, un avion sau mai știu eu ce alte obiecte cu o greutate impresionantă.

Ei sunt cei care se antrenează pentru a căpăta mai multă forță.

Cel mai rapid și mai ușor mod de a pierde rapid greutate

Bineînțeles că nu toți cei care vor să își mărească forța vor să tragă avioane după ei. Unii o fac doar pentru a se simți mai bine sau pentru a depăși anumite recorduri personale. Indiferent de scop, forța nu se câștigă cu una cu două sau dacă te antrenezi la nimereală. Ca să nu mai lungim vorba, dacă mergi la sală pentru a-ți crește forța musculară ar trebui să ridici greutăți care să îți permită efectuarea unui număr de repetări.

Dacă poți să faci mai mult de atât, pleci deja spre altă direcție, iar rezultatele vor fi diferite. Mărește greutatea pentru a te încadra în intervalul respectiv. De asemenea, exercițiile recomandate pentru a mări forța musculară sunt cele a căror execuție implică mai multe articulații, cum ar fi coatele și umerii la exerciții precum Împins la piept.

Faptul că folosești mai mult de un tip de articulație, te ajută să pui în mișcare mai multe grupe musculare și, implicit, să ridici o greutate mai mare decât ai face-o în cazul unui exercițiu care implică doar articulația umerilor, precum Fluturările laterale. Cum acționează mușchii Fibrele musculare se împart în două mari categorii: fibre cu contracție lentă slow-twitch fibers și fibre cu contracție rapidă fast-twitch fibers.

În cazul exercițiilor în care ridici greutăți foarte mari, antrenezi fibrele cu contracție rapidă. Acestea dezvoltă o forță de până la 5 ori mai mare decât cele cu contracție lentă și se pot dezvolta și în cadrul antrenamentelor de rezistență, nu doar a celor cu greutăți. Problema e că obosesc destul de repede, fapt care te împiedică pe tine să faci mai multe repetări cu o greutate foarte mare.

voi pierde în greutate cu fiara corpului

Acesta este motivul și pentru care trebuie să te odihnești suficient între seturile de repetări. Undeva între minute de pauză ar trebui să fie suficiente pentru a putea continua și cu restul de seturi. Masă musculară Chiar dacă și cei care se antrenează pentru forță ajung să-și crească masa musculară, metoda lor nu este cea mai eficientă atunci când singurul tău scop este să îți dezvolți musculatura. S-a dovedit, de-a lungul timpului, că exercițiile cu o greutate care permite efectuarea a reprize sunt soluția ideală pentru a obține cele mai bune rezultate în acest sens.

Secretele Sonakshi Sinha privind pierderea în greutate - Planul de dietă și antrenament

Metoda aceasta poate da greș însă, dacă nu ești sincer cu tine. Nu încărca bara cu prea multe greutăți atunci când faci Împins la piept, de exemplu, pentru ca mai apoi să nu poți executa corect mișcarea. Bara nu trebuie să se miște stânga - dreapta sau înainte - înapoi.

voi pierde în greutate cu fiara corpului

Nu faci exerciții de echilibristică. Dacă ai obosit după câteva reprize, nu apela la un coleg să te ajute să continui.

Cum pierzi in greutate la domiciliu

De asemenea, dacă faci fără probleme 12 repetări și ai mai putea să duci încă una sau două, înseamnă că mergi prea "light". Folosește o greutate care să îți permită să efectuezi corect 8 - 12 repetări, dar care să te aducă și în pragul epuizării musculare.

Cum acționează mușchii Și în cazul celor care se antrenează pentru a-și dezvolta masa musculară, fibrele musculare antrenate sunt cele cu contracție rapidă. De obicei, culturiștii aleg exerciții care implică folosirea mai multor articulații, împărțite pe diverse zone ale corpului. Pentru o creștere în volum se pot efectua câte seturi pentru mai multe exerciții, din diverse unghiuri variații cu o pauză între seturi de 60 de secunde, atunci când se lucrează grupe mai mici de mușchi, și până la 90 de secunde pentru grupele mai mari.

Rezistență Așa cum spuneam și la încept, nu toată lumea merge la sală pentru a-și dezvolta masa musculară sau pentru a căpăta mai multă forță. Mulți aleg antrenamentele de rezistență, din diverse motive. Fie sunt atleți, fie fotbaliști, fie cicliști, în orice caz, practică activități care implică un efort aerob.

20 de sfaturi pentru înșelăciunea pentru a pierde în greutate

Pentru a căpăta rezistența necesară, aceștia se antrenează folosind greutăți mai mici, care să le permită efectuarea unui număr cât mai mare de repetări, undeva între 15 și 20 sau chiar mai multe. Cum acționează mușchii În cazul antrenamentelor pentru rezistență, fibrele puse în mișcare sunt cele cu contracție lentă, voi pierde în greutate cu fiara corpului greutatea mică folosită nu permite angajarea fibrelor cu contracție ridicată. Fibrele cu contracție lentă sunt capabile să suporte o activitate de lungă durată deci nu obosesc repededar nu cresc prea mult în volum.

voi pierde în greutate cu fiara corpului

Tocmai de aceea maratoniștii au mușchii foarte bine definiți, dar nu umflați, ca în cazul culturiștilor. Relația greutate - repetări Odată ce ți-a stabilit un obiectiv, nu este greu să stabilești ce greutate ar trebui să ridici în sala de forță.

Ține minte asta: greutatea este invers proporțională cu numărul de repetări!

Stimularea metabolismului a făcut-o ușoară

Deci, dacă vrei să execuți un exercițiu cu o greutate de kg, cel mai probabil vei reuși doar o repetare. În schimb, cu 65 de kilograme poți reuși să termini 12 repetări, dacă ești bine antrenat.

Important de știut și de înțeles este că fiecare individ este diferit, așa că aceste valori nu sunt fixe. Doar tu poți să îți dai seama cel mai bine și să calculezi ce greutate ar trebui să ridici în sala de forță. Dacă te antrenezi pentru a căpăta forță, ar trebui să lucrezi luăm în calcul tot exercițiul Împins la piept, pe care l-am mai menționat și anterior în cadrul articolului cu greutăți peste 90 de kilograme, pentru masă musculară cu 50 - 80 de kg, iar pentru rezistență, cu greutăți sub 50 de kg.

Repet, însă: fiecare dintre voi este diferit, așa că valorile pot să difere de cele ale partenerului de antrenament. Fii atent la ceea ce îți transmite corpul și, în timp, vei fi capabil să îți concepi un antrenament potrivit. Pentru a nu merge pe ghicite, ar fi ideal să îți notezi parcursul.

De la ce greutate și număr de repetări ai plecat și cum ai evoluat în timp. Sfaturi pentru antrenamentele cu greutăți Chiar dacă acum știi deja ce greutăți ar trebui să ridici în sala de forță, asta nu înseamnă că nu poți să fii supus greșelilor. Îmbunătățește-ți antrenamenteleținând cont de următoarele 3 sfaturi: 1. Încălzirea Pentru a ajunge să ridici o greutate cât mai mare în cadrul unui antrenament, este esențial să te încălzești.

În afară de programul de încălzire pe care îl execuți cu ajutorul unei benzi de alergatde exemplu, trebuie să ai în vedere și creșterea graduală a greutăților cu care lucrezi. Astfel, pentru un culturist care vrea să facă împins la piept cu de kg, încălzirea ar trebui să înceapă de pe la 60 de kg, apoi 80 și 90 de kg.

voi pierde în greutate cu fiara corpului

Dozarea energiei Cel mai potrivit moment pentru un exercițiu dificil, cu greutăți mari, este la începutul antrenamentului, atunci când nivelul tău de energie este la cote maxime.

Poți să te antrenezi într-un ritm mai scăzut decât cel necesar pentru creșterea în masă musculară hipertrofiealegând o greutate cu care să poți face maxim voi pierde în greutate cu fiara corpului repetări. De asemenea, pe parcursul antrenamentului, poți lucra la intensități diferite, efectuând mai întâi seturi de 10 repetări aproape de eșecul muscularapoi seturi de 12 repetări.

  • De ce nu slăbesc, deși fac sport
  • Cel mai bun arzător de grăsime pierde în greutate
  • Ce greutate ar trebui să ridici în sala de forță?
  • Yoga pt slabit
  • Pierdere în greutate în vârstă de 94 de ani
  • Cum pierzi in greutate la domiciliu Greutate pierzi domiciliu Add: iwysevo96 - Date: - Views: - Clicks: Și pentru propria dvs.
  • Cum să pierzi grăsimea intestinală

În concluzie, fă la începutul antrenamentului exerciții cu greutăți mai mari și cu mai puține repetări, iar spre final schimbă proporțiile: greutăți mai mici, cu seturi de 12 repetări. Creșterea progresivă Pentru a obține cele mai bune rezultate de pe urma antrenamentelor, trebuie să știi când corpul tău s-a voi pierde în greutate cu fiara corpului cu un anumit ritm și când trebuie să-l schimbi.

Dacă, de exemplu, ai început acum o lună să faci 8 repetări de Împins la piept, cu de kg, iar acum poți face 10 repetări cu aceeași greutate, este cazul să mai adaugi câteva kilograme.

Ideea de bază este că, pentru obține mereu rezultatele dorite, trebuie să eviți monotonia. Impune-ți noi limite pe care pierde moobobs gras le depășești, iar rezultatele vor fi pe măsura muncii tale.

discuții